Валута
BGN
  • USD
  • EUR
  • BGN
Език
Меню
Профил
Език

Daiwa технологии за макари

 

 

AirBail Design


Иновативен дизайн нa бигела, който представлява куха стоманена тръбичка. Този бигел е изключително здрав, дълготраен и лек в сравнение с нормалния телен бигел. Изработен е от SUS303 стомана. Той е около 20% по здрав от плътен титаниев бигел със същото тегло, а и около 13 пъти по-дълговечен..

Вижте тук макарите, които ползват този дизайн

Anti-Backlash System (ABS шпула)


В сравнение с класическите цилиндрични шпули, DAIWA  ABS шпулата намалява до минимум възможните "бради" на влакното по време на кастинг. А специално обработения горен ръб на шпулата намалява усукванията, като съответно повишава кастинга. 

 

Air Metal Body


Макарите които имат магнезиево тяло и магнезиев ротор се отличават от стандартните макари с драстично намаленото си тегло. Така еднакви размери макари стават абсолютно различни, като се вземат в ръка. Нашата специална Аir Metal технология се състои в особен процес на леене на магнезиева сплав. Така макарата придобива не само на ултра леко тяло, но и абсолютна устойчиво на корозия. Това позволява макарите с AIR METAL BODY, да се използва за морски риболов без никакво притеснение от агресивната солена вода.

 

 

AIR ROTOR


Защитата с магнитното масло не само предпазва механиката и кинематиката на макарата, а и повишава лекотата на въртенето, а от там и чувствителността и усещането при работата с макарата. По този начин вие сте много по добре "вързан" към примамката и можете по точно да усетите всяко движение на примамката и деликатните и леки почуквания на рибата по нея. След това при подсичане на трофея, емоцията от борбата с рибата е много по голяма, защото "връзката" с макарата е пълна и абсолютна, като усещане.

За да подобрим и усъвършенстваме тази "връзка", ние от DAIWA разработихме този нов ротор и го нарекохме AIR ROTOR. Неговите предимства са разработени специално за макарите с Mag Sealed защита. Новия ротор е 15% по- лек от конвенционалните ротори от същия материал и е с по- нисък център на тежестта, което намалява вибрациите и подобрява ротационния баланс или с прости думи намалява вибрациите при въртене. Повече от това при натоварване - водене на едра риба, стандартните ротори много се натоварват в червената област, докато AIR ROTOR-а разпределя напрежението равномерно по целия ротор.

 

ВИДЕО

 

Вижте тук макарите,които използват тази технология

ATD авансова система - Automatic Tournament Drag


Основното предимство на ATD аванса е мекото и плавно сработване на аванса при удара на хищника. Като при първоначалния удар, аванса сработва леко, но след това бързо се "затяга" до достигане на заложения показател. Сиреч, при удар, аванса сработва меко и след това се затяга до заложената от вас норма. Така, аванса винаги "сработва" и никога няма да се оплачете, че ви е скъсало, защото не е сработил аванса. Тази негова функция е заложена и в името на системата АВТОМАТИЧEН драг.


 

Вижте тук макарите, които използват тази технология

CRBB Ball Bearings


В превод на български CRBB - Corrosion Resistant Ball Bearingsq означава - Защитени от корозия лагери. Това са капсоловани и херметизирани, стоманени лагери, в които не може да проникне фин пясък, кристали сол и други абразиви. Те са 10 пъти по-здрави и надеждни от нормалния стоманен лагер

 

Вижте тук макарите, които използват тази технология

CrossWrap


Уникална система на Daiwa за кръстосано (X) нареждане на на влакното върху шпулата. Тази технология удължава кастинга, намалява усукването и елиминира "брадите". 

 

Вижте тук макарите, които използват тази система

Digigear предавка


Високо-технологично изработени зъби на предавките на движението между водещото колело и оста на пиньона. Тези елементи се правят на най-съвременни цифрово-програмни стругове, които ги изрязват супер точно и прецизно, за да си паснат зъбите във връзката съвършенно. Освен това, се ползват свръх твърди сплави, а точното нарязване на зъбите,  оптимизира точността на зацепване, скорост, мощност и издръжливост на кинематиката на макарата. Формата и повърхността на зъбите, изработени по системата DIGIGEAR, позволяват перфектно сцепление, извънредно гладко движение, нисък коефициент на съпротивление и изключителна дълготрайност. Като резултат получавате прецизен, плавен мощен ход с леко движение, голяма надеждност и дълготрайност.  

. 

Real Four


Интегрирана концепция на Daiwa, характерна за премиум моделите макари. Комбинация от технологии и материали, които гарантират надежността, лекотата и лесното боравене с макарата.

 

HardBodyz


 

Разработена от Daiwa специална, комбинирана метална сплав за тялото на макарите, от която се конструират много по- леки, компактни и здрави тела на макари. Тези макари не са просто с изляти тела, те са много точно струговани и конструирани тела, които не могат да се сравняват с конвенционалните, синтетични такива, които се предлагат на пазара. Това е скъпо и надеждно тяло, планирано за дълъг живот и тежка употреба

 

Вижте тук макарите, които използват тази технология

Infinite anti-reverse


Infinite Anti-Reverse е система за елиминиране на задния ход при движението на дръжката назад, при включена контра. Това е едно много слабо място в конструкцията на съвременните рибарски макари. Но, ние от DAIWA, го превърнахме в една от най-надеждните точки в нашите макари. Съвременната система anti-reverse, при Daiwa се активира при едва 2 грама натоварване. Тази система значително вдига "чувствителността" на такъма при риболов на спининг.

 

Вижте тук макарите, които използват тази технология

MagForce 3D


Магнитната спирачна система, която се исползва в кастинговите мултипликатори на DAIWA. MAGFORCE 3D предлага избор от разстояние, на което да са разположени магнитите, от магнитната бобина. По този начин се регулира спирачната сила. Можете да избирате от три степени:

- MAX BRAVE

- ALL ROUND

- LONG CAST

 

ВИДЕО

 

MagForce Z


Това е магнитна спирачна система, която се прилага в моментите, когато скоростта на въртене на шпулата е максимална.  Тя позволява въртенето на шпулата да започва бързо и да продължава дълго, но включвайки се в моментите на максимална скорост, да предпазва макарата и плавно да ограничава скоростта.

 

MAGSEALED BODY DESIGN


В основата на тази технология стои, иновативното, ново, магнитно масло, разработено от NASA. То съдържа много малки частици метален оксид, които променят своиствата си под въздействие на активно магнитно поле. Използвайки уникалните му своиства, инженерите на DAIWA, са разработили технология за пълна защита на механиката и детайлите, вътре в корпуса на макарата от въздействието на вода, сол и малки частици прах. При въздействие на магнитно поле, магнитното масло образува тънък филм и молекулите на маслото променят формата си. Така, маслото образува херметично уплътнение на мястото където е нанесено. Тази течна защита, изолира перфектно, като в същото време значително намалява триенето, защото средата е маслена. По този начин макарата е защитена от корозия, от износване, а хода и е лек и плавен.

 

ВИДЕО

MAGSEALED Line Roller


Като правило, колкото по плавно работи ролката на бигела, толкова по-малко се произвеждат триене и вибрации по влакното при обиране. Така, че при пълно или частично запушване на този елемент, влакното започва да забавя и предизвиква неприятни задържания при навиване. В модела DAIWA EXIST, ние за първи път внедряваме лагер с MAG SEAL масло за защита. Сега Магнитното, маслено запечатване на ролката на бигела, не позволява навлизане на морска вода и замърсявания в лагера, като прави гарантирано използването на този елемент без проблеми.

 

ВИДЕО

MAGSEALED Ball Bearing


Благодарение на качествено новата защита на магнитното масло на DAIWA, което променя своиствата си под въздействие на магнитно поле и осигурява херметично запечатване. Първо ние изолирахме тялото на макарата, след това ролката на бигела, а сега и сачмените лагери. Сега нашият Premium class макари имат вградени MAGSEALED лагери и са напълно защитени от навлизане на вода, сол и замърсявания. Това е абсолютна револючия в макаростроенето.

ВИДЕО

Quick Drag авансова система


Quick Drag аванс,е стандарт при шаранските макари на DAIWA от високия, Premium клас. Тази технология позволява бързо регулиране на аванса със завъртане само на половин оборот, което улеснява значително борбата с рибата, след като се е хванала и се опитвате да оберете свободния аванс.

 

Вижте тук макарите, които използват тази система

Silent oscillation


Това е система, при която, лагера е заел специално място в кинематичната конструкция на макарата. Тази система подобрява хода на макарата, като го прави гладък, равен и лек в сравнение с подоните макари на пазара.

Вижте тук макарите, които използват тази технология

T-WING System


T-WING System e приложима в мултипликаторите на Daiwa. Движението на влакното се контролира от водач, който насочва и ограничава движението му, елиминирайки по този начин острите ъгли и триенето. TWS има две позиции, свободна, за замятане и фиксирана,и за навиване на влакното. Тази технология значително увеличава дистанцията на замятане и намалява триенето на влакното.

 

ВИДЕО

Twist Buster


Тази иновативна,оригинална технология на Daiwa е създадена да намали усукването на влакното при навиването му на карата. Този проблем е отстранен, чрез специално конструираният жилководач - TWIST BUSTER 2.  Той не само, намалява с 90 % риска от усукване на влакното, но и намалява триенето между ролката и влакното. Ultimate Tournament Drag авансова система - UTD


Система от импрегнирани спирачни дискове, които са 30 пъти по- устойчиви от конвенционалните такива. Така натиска на аванса е значително по регулиран и по качествено контролиран от стандартните аванси. Като допълнително предимство е UTD аванса запазва прецизно регулирането си и работи без отказно.     ZAION


 

ZAION е нов материал, от който се произвежадат тела и ротори на макарите DAIWA. Той е абсолютно уникален и може да го срещнете само в HIGH CLASS моделите на DAIWA макари. Най-голямото му предимство е, че е много здрав, като в същото време е около 50 % по- лек от Алуминия. Това е една специална комбинация от материали, която съчетава в себе си здравината на магнезия и гъвкавостта на алуминия. ZAION, прилича на високомодулния карбон, като е с 20% по-здрав от ABS материалите, около 50% по-лек от алуминия и е здрав почти колкото магнезия.

 

ВИДЕО

 

Вижте тук макарите, които използват тази технология

   

Digigear II


 

Подобрена версия на Digigear технологията на Daiwa за още по-голямо удобство и по-голяма дълготрайност.

 

 

   

Twist Buster II


Подобрена технология на Daiwa в сравнение с предшественика си. Тази система намалява допълнително вероятността от усукване на линията и допълнително намалява триенето между ролката и линията.

   

Power Gripping Concept


Ергономичен дизайн на захващане на макарата, благодарение на който позицията на макарата е максимално близко до въдицата.

Salt Barrier


Технология за цялостна защита от морската сол.

MagForce V


Технология за цялостен кастинг контрол.

MagForce V е първата система, която позволява контролирани и точни кастове. 

Real Precision Spool


Тази технология на шпулата я прави 10 пъти по-гладна и чувствителна при всяка ротация в сравнение със стандартната.


Click Drag


Технология, която издава звуков сигнал, когато рибата е клъвнала.



Free Floating


Технология за оптимална скорост на въртене като поддържа макарата с два прецизни сачмени лагера.




Frictionless Level Wind


Нов дизайн на формата на линейният жилководач, ограничавщ триенето и в същото време увеличаващ дължината на кастинга.





Monocoque Body


Нашите модели с MONOCOQUE тяло станаха по-леки и здрави. Лека и здрава, като болид от Формула 1. 

От времето на първите спинингови макари създадени през 40-те години, беше наложена формулата, че на тялото на макарата се състои от две части. Скоро след първото представяне на нашата концепция за MONOCOQUE тяло, CERTATE HD през 2016 година, старата концепция беше изменена в нов стандарт. В нашата нова  MONOCOQUE технология, се предлага твърда, компактна, здрава конструкция без винтове и сглобки. А, като, се премахнаха местата на винтовете в тялото, се освободи допълнително пространство в което ние веднага монтирахме, по-голямо водещо колело. Сега нашето водещо колело заема около 80% от тялото на макарата. Така нашата макара придоби още по-голяма мощност и надеждност на кинематиката на механизма. С гордост представяме едно ново поколение по-здрави и издържливи макари в моделите CERTATE и EXIST MONOCOQUE BODY!

 






LIGHT AND TOUGH (LT)


LT е нова концепция в инженеринга на риболовните макари на японския гигант - Daiwa. Ние продължаваме да творим РЕВОЛЮЦИЯ в инженеринга на макарите за риболов. Нашата цел е да произвеждаме макари, здрави и надеждни, които да ви служат за риболовни победи при най-тежките условия на експлоатация.
И така ние реализирахме, нашата нов концепция - LIGHT & TOUGH (LT). Сега с гордост ви представяме нова серия от различни модели с по-леко тяло, по-мощна предавка и по-голяма надеждност и дълговечност. 
НОВ КОМПАКТЕН ДИЗАЙН
Инженерите на Daiwa са премахнали ненужно тежките компоненти и елементи в дизайна на макарата, без да компрометират издръжливостта, работата и качествата на макарата. На тяхно място идват LT макарите несравнимо съотношение между тегло и мощност. Тялото на макарата е с намален обем, а новия, подобрен Digigear, дава на LT макарите неподражаема мощност и намалено тегло.

ZAION и DS5 са уникални оригинални материали на Daiwa, на базата на карбоновите технологии за изработка на телата на Daiwa макарите. Карбоновите елементи на телата на нашите макари дават здравина и лекота на конструкцията на тялото. 100% защита от морската вода, дори и при използване в морска среда

Вземете една от нашите макари в ръце и сами ще се убедите в това.


 

TOUGH DIGIGEAR


С напълно нова конструктивна концепция и ултра точна изработка , Tough Digigear скоростната кутия работи напълно тихо и реагира на най-малкото движение на дръжката. Тя е с е 50% по-мощна от предишния Digigear II, благодарение на увеличените диаметри на главните предавки и по- големите  размера на зъбите на зъбните колела.
 

 

 

<table class="whiteborder" style="width:80%;margin-top: 200px;" "="" cellspacing="20" cellpadding="20" border="0" align="center">